Tietoa meistä

VEK pyrkii mahdollisuuksien mukaan järjestämään muitakin koulutuksia esim. valmentajaluentoja: Kerhon yhteisiin tapahtumiin ovat kaikki tervetulleita!

Pikkujoulussa rentoudutaan hyvässä seurassa ja jaetaan palkinnot menestyneille erotuomareille.

Sääntömääräinen vuosikokous pidetään tammikuussa tilikauden päättymisen jälkeen. Kokoukseen ovat kaikki tervetulleita keskustelemaan kerhon tulevaisuudesta ja valitsemaan kerholle uusi hallitus ja tietysti kaikkien tilaisuuksien tarkoitus on luoda yhteishenkeä.

VEK strävar även till att anordna andra skolningar som t.ex. föreläsningar. Självfallet är alla medlemmar berättigade och välkomna till alla dessa evenemang!

Innan jul ordnas traditonsenlig lillajulsfest i gott sällskap, där vi även premierar framgångsrika domare från den gångna säsongen.

Det stadgeenliga årsmötet hålls i januari varje år, efter att bokföringsperioden avslutats. Dit är alla välkomna med för att diskutera framtiden och välja ny styrelse, och engagera sig i verksamheten!

Kerhotiedotteet | Medlemsinformation

Toimintakertomus | Verksamhetsberättelse